Vývoj Marvel's Blade měl odstartovat již v lednu 2022
Marvel's Blade může být ve vývoji mnohem déle, než se původně mohlo zdát. Přímo ředitelka studia Arkane ve svém profilu uvádí, že na hře pracuje téměř 2 roky.
Arkane Studios oznámilo Marvel's Blade před pěti dny kratším CGI trailerem a informací, že vývoj je na samém začátku. Co ale znamená “na začátku?” Je ve vývoji měsíc, nebo půl roku? Podle LinkedIn účtů vývojářů z Arkane to vypadá na podstatně déle. Například ředitelka kampaně Dana Nightingale uvádí, že na Marvel's Blade pracuje minimálně od ledna roku 2022, což znamená téměř dva roky!
Pokud se práce od ledna 2022 na hře nějak nezastavily, je klidně možné, že bude zhruba ve své polovině, vývoj podobných her trvá přibližně 5 let, v některých případech ale klidně i 6 a déle - což by vzhledem k informaci, že je stále na začátku, mohl být případ Bladea.
"V Marvel's Blade je Eric Brooks legendárním Daywalkerem, napůl člověkem, napůl upírem rozpolceným mezi vřelou společností živých a spěchající silou nemrtvých. Marvel's Blade od Bethesdy a Arkane Lyon, studia, které vám přineslo Dishonored a „DEATHLOOP“, je hra pro jednoho hráče z pohledu třetí osoby v srdci Paříže, nyní ve vývoji ve spolupráci s Marvel Games.” Stojí v oficiálním popisku.
Na co však aktuálně nikdo nedokáže odpovědět, je, zda Blade bude exkluzivitou Xboxu nebo nikoliv. Proslýchá se, že Marvel od roku 2022 nevydá práva v případě, že si někdo řekne o exkluzivitu pro danou platformu.