Death Stranding bylo vytvořeno za pouhé tři roky, DF omrkli možnosti enginu hry
Hideo Kojima se pochlubil, že na Death Stranding se pracuje teprve tři roky, ukázal také svůj pracovní plán vývoje hry. Podívat se také můžeme na možnosti Decima enginu, ten PS4 hráči dobře znají.
Death Stranding se pomalu dokončuje a Kojima, zakladatel studia Kojima Production prozrazuje další detaily vývoje. Zdá, že neproběhly žádné větší problémy, na hře se totiž pracovalo pouhé tři roky, zatím co na jiných open-world AAA hrách se pracuje i 4 až 5 let. Hře pravděpodobně vyhovoval i dobře vybraný herní engine, pokud si vzpomenete, Kojima ještě v roce 2016 vybíral, na jakém enginu hra pojede.
Vybral si skvěle, Death Stranding běží na Decima Engine ( přemýšlel také o Unreal Engine, Frostbite, CryEngine a další.. ), který pohání například bezchybné Horizon Zero Dawn, Until Dawn nebo Killzone. A právě na možnosti enginu se podívaly profesionálové z Didital Foundry, kteří omrkli poslední osmi minutový trailer a jeho detaily, kterých jste si možná nevšimli. Níže analyzovaný trailer a časový plán vývoje hry.
Death Stranding vychází na PS4 už 8.11. 2019, na PC by mohlo dorazi v průběhu roku 2020.
2015/12/16 established KJP & started recruiting 2016/1 searching for engine 2016/4 making LUDENS CG 2016/5 moved to office 2016/6 announced 1st trailer 2016/7 announced KJP trailer 2016/fall engine decided 2016/12 announced PV by DECIMA had to stop shooting due to SAG strike
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) 2. června 2019