Nová zpráva odhalila, že doba vývoje Modern Warfare 3 byla o polovinu kratší než u běžného Call of Duty
i Zdroj: Activision
Modern Warfare 3 Novinka Nová zpráva odhalila, že doba vývoje Modern Warfare 3 byla o polovinu kratší než u běžného Call of Duty

Nová zpráva odhalila, že doba vývoje Modern Warfare 3 byla o polovinu kratší než u běžného Call of Duty

Richard Šimáček

Richard Šimáček

10. 11. 2023 08:00

Společnost Sledgehammer Games údajně navrhla hru Call of Duty: Advanced Warfare 3 jako DLC pro předchozí Advanced Warfare 2. To se ale změnilo, a Activision se rozhodl raději udělat z MW3 plnohodnotné pokračování. Díky tomu vznikly mezi vývojáři velké zmatky.

Reklama

Podle agentury Bloomberg muselo studio Sledgehammer Games vytvořit Modern Warfare 3 za rok a půl namísto obvyklého tříletého vývojového cyklu. Vývoj Modern Warfare 3 byl údajně uspěchaný kvůli dalšímu Call of Duty, které bylo odloženo.

Předchozí zprávy odhalily, že Modern Warfare 3 byl původně koncipován jako rozšíření Modern Warfare 2, ale Activision se rozhodl udělat z něj plnohodnotné pokračování. Původně se mělo odehrávat v Mexiku, ale v hotové verzi byl příběh plně restartován, a místo toho se v něm objevil padouch Vladimir Makarov. Šéf studia Sledgehammer Aaron Halon se na sociálních sítích vyjádřil, že hra byla od začátku koncipována jako prémiová.

"Jménem nesmírně talentovaného týmu napříč společností Sledgehammer Games a našimi partnerskými studii, s nimiž jsme na vývoji spolupracovali, to byla práce z lásky, která vedla k vůbec prvnímu pokračování Call of Duty v historii," vysvětlil Hanlon.

První opravdové pokračování Call of Duty Modern Warfare 3 umožňuje hráčům přenést si své operátory a skiny z Modern Warfare 2, což ze hry v jistém smyslu činí první "opravdové" pokračování série. Bohužel bývalí i současní zaměstnanci prý měli zpočátku dojem, že jde o rozšíření, až do mnohem pozdější fáze vývoje.

V důsledku toho prý studio muselo pracovat po nocích a o víkendech, aby hru dokončilo. Docházelo také k neefektivitě v komunikaci, protože Sledgehammer musel kvůli zpětné vazbě kontaktovat studio Infinity Ward, které se obvykle stará o hry Modern Warfare. Navíc se prý cítili zrazeni, protože podobně krátký vývojový cyklus zažili u Call of Duty: Vanguard, a společnost slíbila, že se to už nebude opakovat.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama