Warhorse se pustilo do Bohemia Int. kvůli dotaci peněz na Argo
Zdá se, že nejsme jediní, komu investice Evropské Únie skrze dotace přišla zvláštní. Kreativní šéf studia Warhorse (tvůrci Kingdom Come: Deliverance), Daniel Vávra, se tvrdě pustil do studia Bohemia Interactive. Ty nařknul a rozčiloval se, jak mohlo něco takového být zaplaceno z dotací?
Studio Warhorse se proslavilo především díky stalé vyvíjné RPG hře #Kingdom Come: Deliverance, kterou očekáváme v prodeji už začátkem roku 2018 na všechny platformy. Nic jiného však studio nikdy nevydalo, a tak se kreativnímu šéfovi nelíbí fakt, že dotaci 40 miliónů dostalo ziskové studio Bohemia Interactive, které vše dalo na free-to-play hru #Argo, která nemá zrovna pozitivní recenze.
Daniel Vávra se rozčiluje hlavně z toho důvodu, že Deliverance si muselo vybrat své peníze skrze KickStarter, většinu tak zaplatili sami hráči, on sám v tu dobu létal po světě a hledal investory, tak proč dotaci 40 miliónů dostalo jiné české studio? Jeho slova zněla přesně takto - " Tak Argo je určitě "kvalita". Vezmeme Armu, vysekáme z ní všechno, co není mulťák, stát nám to zaplatí a nás to nebude stát ani korunu. Nechápu, jak jsme dosud mohli bez něčeho takového žít."
A co si o dotaci 40 miliónů od Evropské Únie myslíte vy? Mělo je dostat radši Warhorse či padly do správných rukou, Bohemia Interactive?