Jak jde vývoj Skull & Bones od Ubisoftu? Špatně

Novinka  Neděle - 9.2. 2020
Ubisoft na E3 2017 oznámil vysoce ambiciózní pirátskou akci Skull & Bones, která připomínala a vlastně měla připomínat velmi úspěšný Assassin's Ceed IV: Black Flag, kde jsme se mohli hodiny plavit po moři, sbírat předměty, peníze nebo materiál pro svoji loď a potápět další pirátské lodě. Prakticky to samé mělo nabídnout Skull & Bones jen s tím rozdílem, že nešlo vylézt z lodě, pobíhat volně po lodi nebo snad dokonce vyskočit na ostrovy a hledat poklady. Přesto hra hráče zaujala, bohužel jsme o ni od roku 2018, kdy měla vyjít neslyšeli. Otázkou bylo proč.

Podle respektovaného novináře Jasona Schreirera z Kotaku, který se už několik let pyšní dobrými vztahy s vývojáři z Ubisoftu, jde vývoj hodně špatným směrem a byl několikrát restartován. Co to znamená? Ubisoft hru nechce zahodit a vidí v ni potencial a tak zkouší další možnosti, hře jistě ublížil i odchod režiséra hry v minulém roce.

Copak se asi vedení Ubisoftu nelíbilo? Že by pouhé bitvy mezi hráči nestačily a chtěli by radši konkurovat pirátskému Sea of Thieves, kde mimo bitev a kormidlování lodi lze volně skočit do vody nebo vystoupit na ostrovy, kde bojujeme s nepřáteli a hledáme poklady? Možná, skoro jisté je, že Ubisoft hru neustále zvětšuje a vylepšuje, což vždy restartuje celý projekt.

Podle dosavadních informací Jasona se Skull & Bones dočkáme možná až za pár let, vyjít by klidně mohlo až na konzole další generace.
Skull & Bones.jpg
09.02.2020 22:46:27
Administrator
BLACK BIG.png
 
SPITE.cz © 2011 - 2020, Všechna práva vyhrazena

TOPlist
Nezávislý herní magazín SPITE.cz se zaměřuje výhradně na PC, PlayStation 4, Xbox One a Nintendo Switch.
Kopírování článků je bez našeho písemného souhlasu zakázáno, pro více informací nás kontaktujte.

Name
Email
Comment
Or visit this link or this one