Jak hodnotíme: I Am Alive (PC)
i Zdroj: Spite.cz
Novinka Jak hodnotíme: I Am Alive (PC)

Jak hodnotíme: I Am Alive (PC)

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

6. 9. 2012 20:59

Jako první do naší nové sekce Hodnocení her spadla hra I Am Alive, kterou jsme pro Vás odzkoušeli a vypsali jednotlivé body s detailním hodnocením. Tak pojďme na to, kolik hra dostane ?

Reklama
Jako první do naší nové sekce Hodnocení her spadla hra I Am Alive, kterou jsme pro Vás odzkoušeli a vypsali jednotlivé body s detailním hodnocením. Tak pojďme na to, kolik hra dostane ?

» Pohled na Singleplayer
Pro tyto hry se vlastně vždy doporučoval hlavně singleplayer pro absolutní dostání se do hry. Sami musíte myslet jak se dostat na druhou budovu a hlavně jak se k budově dostat. Určitě to neznamená, že se zde nehodil co-op nebo multiplayer, ale hra je jednoznačně stavěna na samotstatnosti.
» Děj hry
Ten je ovšem podařený. Hledáte svoji ženu a malou dcerku. Cestou k nim potkáte spustu lidí, bohužel k nim patří i ti špatní. Půjdou po Vás, Vaše jediná záchrana, pokud jich je více je zbraň (pistole). Pokud ji namíříte na nepřítele i když nemáte náboje, což on samozřejmě neví, dá ruce nahoru a řekne v klidu v klidu, to je Vaše šance udeřit mačetou, kterou maji všichni stejnou, že by rozebrali sklad v masně? Pomalu každá osoba na cestě má stejnou mačetu, oblečení a obličej. Děj špatný není, ovšem zpracování mohlo být lepší.
» Ovládání hry
Je naprosto od věci. Běhání, neboli sprit je na LTM, ano, jde to změnit, my ale mluvíme o default nastavení. Lezení po zdech může připomínat Assassin's Creed v moderní sobě, vždyť Ubisoft má všechny takové hry, zde by se možná mohlo i něco pochválit. Ovšem možnosti k zachycení se jsou malé a vlastně zde můžeme mluvit o tunelovce. Bojoví systém je vlastně dost hrozný. Míření pistolí máte automatické, samo míří na těla nepřátel, pokud chceme bojovat mačetou, uvidíme jeden a ten samí pohyb animace, zkrátka nejde šermovat ani si dělat co chceme. Když budeme mluvit o kameře, je snad jediná, co by šlo pochválit.
» Grafika a design
Může se rovnat hrám roku 2008. V žádném případě ani graficky, ani jinými vzhledy nevypadá jako hra 2012. To se zkrátka Ubisoftu nepovedlo. Všechny obličeje vypadjí stejně, kostry, mrtvá těla dokonce jako plastová, praskliny v zemi, na barácích a další vypadá jak z malování, prostě na vzhled se zde koukat asi až tak nemá. Jediné co by stálo za řeč je naše hlavní postava a pár hlavních rolí, jako holčička, kterou cestou najdeme, ta se jmenuje Mei.
» Možnosti ve hře
Nejsou takřka žádné. Stále jeden a ten samí bojový sestém, boj zde můžeme vynechat, někdy vystřelíme i jen jeden náboj za pul hodiny. Obejít jaká koli místa na mapě je nemožné, jít jinou cestou například po střeše také. Jednoduše řečeno, je to velmi chudý titul. Na to, že Ubisoft řekl, že jde o plnohodnotný titul, hra postrádá snad všechny prvky a věřte nebo ne, hra mohlo mít o moho lepší hodnocení, kdyby si stím pořádně vyhráli.
.
.

Hodnocení SPITE.cz

6.5 / 10
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama