Délka příběhu, velikost mapy a další informace o Dying Light 2
i Zdroj: Spite.cz
Dying Light 2 Novinka Délka příběhu, velikost mapy a další informace o Dying Light 2

Délka příběhu, velikost mapy a další informace o Dying Light 2

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

3. 4. 2021 10:52

Techland se rozpovídal o Dying Light 2. Známe spousty nových informací. Hráče jistě potěší ve všech směrech.

Reklama

Na konci minulého měsíce studio Techland poskytlo celkem velký rozhovor s magazínem Wccftech, kde tvůrci hry odpověděli na spouty zajímavých otázek. Po velké kritice ohledně neustálého okladu hry a prakticky bez nového infa o vývoji přicházejí konečně pozitivní zprávy, které potěší všechny hráče, včetně majitelů PS4 a XONE. Pojďme ale pěkně popořadě.

 

Délka příběhu a velikost světa

Již dřívě jsme se z oficiálních zdrojů dozvěděli, že Dying Light 2 bude asi 4× větší než první díl z roku 2015, ani v jedničce ale nešlo o žádnou malou mapu! To bylo i nyní potvrzeno, svět v Dying Light 2 bude obrovský. A kolik že v něm strávíme času? Pokud počítáme čistě jen herní dobu pro odehrání příběhu, počítejte minimálně s 20 hodinami, což je slušné, když vezmeme v potaz spousty času u vedlejších úkolů a craftingu, ve hře bychom klidně mohli pobíhat desítky hodin.

 

Přechod na C-Engine

Techland změnil engine. Zatím co jednička z roku 2015 běžela na Chrome Engine 6, dvojka na pokročilejším C-engine. Proč? Hlavně kvůli next-gen verzím PC, PlayStation 5 a XBOX Series X/S. Nový engine nabízí nové možnosti a je technologicky vyspělejší. Lépe konfiguruje umělou inteligenci, ray-tracing, animace či audiovizuál.

 

Výkon a stav hry na konzolích

Co se týče výkonu hry na starých konzolích PlayStation 4 a Xbox One, hráči by se neměli bát. Studio tvrdí, že s optimalizací začali mnohem dříve než v případě minulých her, Dying Light 2 si prý užijí hráči na všech platformách. Co se týče PlayStation 5 a XBOX Series X/S, tady budeme mít na výběr 3 různé režimy.

  • Výkon, kde si užijeme 60FPS
  • Rozlišení s nastavením 4K (30FPS)
  • Aktivní ray-tracing (30FPS)

Osobně bych byl asi pro 60FPS, přeci jen se plynulejší hry hrajou lépe, ale to už je na každém z nás. 

V poslední řadě se Techland pochlubil 18 miliony "prodaných" kopií Dying Light 1. Dying Light 2 je stále chystaný na letošní rok, bohužel však stále není jasné, zda-li i s českými titulky

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama