Vývojáři Life is Strange propouští 20 % svých zaměstnanců
Propouštění nekončí. Po Guerrilla Games nebo PlayStation London přichází čas na vývojáře umělecké adventury Life is Strange. Jak se k tomu studio staví?
Dnešní doba je zlá. Spousta studií bohužel musí propouštět a bohužel tenhle trend zatím nekončí. Po Guerrilla Games, kteří měli na starosti herní sérii Horizon, a PlayStation London přichází čas na studio Deck Nine, vývojáře Life is Strange.
Jako spousta jiných studií v tomto průmyslu, Deck Nine taky zasáhl stále se zhoršující podmínky na trhu. Dneska jsme museli udělat těžké rozhodnutí a propouštíme 20 % našich zaměstnanců. Tito lidé jsou úžasní, talentovaní a skvělí vývojáři. Měli velký vliv na studio Deck Nine během vývoje her a toto rozhodnutí nebereme na lehkou váhu. Prosím, někdo tyto lidi najměte pokud můžete, jsou úžasní.
Podle všeho by to nemělo mít tak velký vliv na vyvíjené hry, ale kde je pravda, to se bohužel asi jen tak nedozvíme.
Deck Nine se zasloužil o rozšíření příběhu prvního Life is Strange od vývojářů Don't Nod dílem Life is Strange: Before the Storm a novým čerstvějším počinem True Colors. Obě dvě hry byly vydařené adventury. Snad už jde o poslední propouštění, i když všem je jasný, že určitě ne.