Shrek jako adventura s otevřeným světem na Unreal Engine 5? Jednou by mohla vypadat třeba takto
Her, kde jsme si zahráli za oblíbeného Shreka, vyšlo už několik. Nicméně, jak by vypadala realistická adventura s otevřeným světem na Unreal Engine 5? Famózně.
Kdo by dnes neznal oblíbeného zlobra z bažin jménem Shrek! Poprvé jsme o něm mohli slyšet v knize už v roce 1990, kterou napsal William Steig. Až v roce 2001 jsme se dočkali animáku, který dodnes patří mezi oblíbené filmy, a to nejen pro děti. Nakonec vyšlo hned několik filmů, které zahrnují další známé, pohádkové postavy.
Kromě knižní a filmové adaptace vyšlo i několik videoher. První z nich dorazila v roce 2001 ve verzích Xbox a GameCube. Nakonec pak vyšly ještě další tři díly, přičemž poslední v roce 2010. Dnes jde již o zastaralou adventuru, na kterou si vzpomene jen málokdo. Časem bychom se ale klidně mohli dočkat moderní verze s realistickou grafikou, která by mohla vypadat například takto:
S videem přišel youtubový kanál TeaserPlay, který velmi často prezentuje svoje projekty a ukazuje, jak by mohly vypadat některé značky jako videohry vytvořené pomocí Unreal Engine 5. Tentokrát se dostalo na Shreka, a výsledek? Vypadá to fantasticky, ať už samotné modely nebo nádherná grafická stránka či nasvícení.
Jak by se vám líbila takováto adventura s otevřeným světem? My bychom ji rozhodně brali!