Proč EA přerušilo vývoj Star Wars hry od Visceral Games?
A zase zpráva o zrušení studia Visceral Games od EA. Dostala se k nám oficiální zpráva, proč EA přerušilo vývoj a Star Wars z pohledu třetí osoby dodělá jiné studio.
Že skončilo studio Visceral Games (série Dead Space či BF: Hardline), o tom už jsme párkrát psali, možná se ale ptáte, proč. To zatím bylo velkou otázkou, předpokládalo se však, že studio Visceral neplní náročné požadavky EA, což se také potvrdilo. Vývoj začal slibně, jenže, EA se po letech vývoj znelíbil, jednoduše studiu řekli, že tohle není hra, která si najde širokou škálu hráčů.
EA tím reaguje na potencionální chybu při #Dead Space sérii, která prý oslovila málo lidí hlavně proto, že ji zkrátka hráli jen fanoušci sci-fi hororu. Stejnou chybu nechtěli udělat, protože nová Star Wars hra měla být lineárním zážitkem (zkrátka tunelovkou jako Dead Space) a to už EA nechce, časy se prý mění a hráči chtějí víc.
Otázkou nyní je, udělalo EA chybu, že vývoj dodělá jiné studio, které hru překope od základů nebo měli věřit Visceral Games?