Obbe Vermeij vzpomíná na vývoj GTA: San Andreas, co tvůrcům dělalo problémy?
i Zdroj: Rockstar Games
GTA: San Andreas Novinka Obbe Vermeij vzpomíná na vývoj GTA: San Andreas, co tvůrcům dělalo problémy?

Obbe Vermeij vzpomíná na vývoj GTA: San Andreas, co tvůrcům dělalo problémy?

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

27. 11. 2023 17:00

Bývalý ředitel Rockstar North zavzpomínal také na některé části vývoje legendárního Grand Theft Auto: San Andreas. Nezapomněl zmínit BigFoota nebo co studiu dělalo velké problémy.

Reklama

Historie R* tak, jak ji neznáme

Bývalý ředitel Rockstar North, Obbe Vermeij, si založil osobní blog, kde vzpomíná na zajímavé příběhy, které se udály během vývoje starších her v Rockstar Games. Všechny příběhy najdete pod tagem “Historie Rockstar Games” - v následujících dnech v nich budeme pokračovat.


Obbe Vermeij se tentokrát rozpovídal na Grand Theft Auto: San Andreas, to dnes pravděpodobně patří mezi nejlepší díly celé série. Jak to vlastně je v BigFootem? A jak probíhal celý vývoj? 

Problémové RPG prvky

Co tvůrcům skutečně dělalo problémy, byly RPG prvky, konkrétně měnící se tělesná váha CJ. “V případě, kdy byl opravdu tlustý, hůře běhal a přeskakoval ploty, a to nám při některých misích dělalo problémy,” přiznal Obbe.

Big Foot

Obbe Vermeij prozradil, že žádný výskyt ani nic podobného kolem Big Foota v San Andreas nikdy nebylo. “Mnoho hráčů si myslelo, že slyší BigFoota, aniž by si uvědomili, že je to je CJ kručící žaludek.

Byla to opravdu dlouho trvající fáma,

Od začátku jsme chtěli 3 města

Obbe vzpomíná na první díl GTA, ten hráčům nabídl tři města, a stejně tak to tvůrci chtěli v případě San Andreas. Nezapomněl zmínit, že nechtěli další re-skin, jako tomu bylo v případě GTA 3 x Vice City, a tak se rozhodli v obří svět, který nabídne 3 hlavní města a několik vesniček.

R*NY zorganizoval další „výzkumný“ výlet. Najali jsme si spoustu aut a jeli jsme do Vegas, LA a San Francisco. Umělci všechno fotili. Byla to spousta legrace.

Obbe pak vzpomíná, že vývoj GTA: San Andreas byl mnohem méně depresivní, než v minulých případech. Celý vývoj prý trval zhruba 2 roky.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama