"Mikrotransakce v singleplayerové hře mají smysl": Amy Hennig
Bývalá kreativní ředitelka Naughty Dog a EA, Amy Hennig se rozpovídala o tom, proč téměř všechna studia přidávají mikrotransakční systémy do her. Prý mají jasný důvod.
Mikrotransakce a loot-boxy prý mají smysl i v singleplayerových hrách, proč? Důvod je prý velmi jednoduchý a dost smysluplný.
Hráči v posledních letech doslova volají po pořádných singleplayerových hrách, které pak ale nekupují. Vývoj her je prý až 10× dražší než dříve a většinou se klasické hry s příběhem pro jednoho hráče nevyplatí (i to byl důvod pro zrušení studia Visceral Games).
A proto jsou tu mikrotransakce, hra, která stála i desítky miliónů dolarů se už běžným prodejem jen těžko zaplatí, natož aby vydělala milióny navíc, k čemuž vlastně byla vyrobena. Loot-boxy a mikrotransance pak alespoň něco vydělají.
Jaký názor máte na tyto slova vy? Souhlasíte?