Hráč Pokémon Go přišel o 7 let starý účet poté, co neodpověděl na jednu bezpečnostní otázku
i Zdroj: Niantic
Novinka Hráč Pokémon Go přišel o 7 let starý účet poté, co neodpověděl na jednu bezpečnostní otázku

Hráč Pokémon Go přišel o 7 let starý účet poté, co neodpověděl na jednu bezpečnostní otázku

Richard Šimáček

Richard Šimáček

25. 10. 2023 09:30

Kvůli jedné náročné bezpečnostní otázce od společnosti Niantic přišel hráč hry Pokemon Go o neuvěřitelných 7 let postupu ve hře. Přitom neodpověděl jen na jednu z 10 otázek. Podpora společnosti Niantic mu nedokáže pomoci.

Reklama

Kvůli jedné náročné bezpečnostní otázce od společnosti Niantic přišel hráč hry Pokemon Go o neuvěřitelných 7 let postupu ve hře. Přitom neodpověděl jen na jednu z 10 otázek.

CAPTCHA, dvoufaktorové ověřování, bezpečnostní otázky: to všechno jsou otravná, ale nezbytná opatření přijatá za účelem ochrany účtů. Někdy však rigidita systémů zabezpečení účtů pracuje proti nám.

Jeden hráč hry Pokemon Go dostal nepříjemnou připomínku toho, jak neústupný proces ověřování může být, poté, co ztratil přístup ke svému sedm let starému účtu Pokemon Go, protože nedokázal odpovědět na jednu z bezpečnostních otázek.

Hráč, tehdy v 6. třídě, si svůj účet v aplikaci Niantic vytvořil v roce 2016. Vzhledem k tomu, že měl přísné rodiče, byl jeho e-mail spojen s IT systémem jeho školy. Zaregistroval se tedy do hry Pokemon Go pomocí tohoto e-mailu, aniž by věděl, že přihlašovací údaje k e-mailu budou v roce 2023 zrušeny.

Poté, co se spojil se zákaznickou podporou společnosti Niantic, bylo mu položeno 10 otázek, aby potvrdil svou totožnost jako majitele účtu. Dokázal správně odpovědět na všechny otázky kromě jedné z nich.

Chybějící odpovědí byl zůstatek nákupu v aplikaci na účtu. Předvídatelně byl tímto výsledkem nesmírně frustrován a uvedl: “Věděl jsem všechny kromě JEDNÉ, což byl můj aktuální zůstatek nákupu v aplikacích. Jak mám znát svůj zůstatek IAP na účtu, který mám od roku 2016?”

Vysvětlil, že přestože neuvěřitelně ochotně poskytl další informace, jako jsou jeho nedávné obchody, jeho úroveň, datum vytvoření účtu a celá historie jeho mobilního zařízení, společnost Niantic mu odmítla obnovit přístup k účtu, dokud nezodpoví tuto jedinou nevyřešenou bezpečnostní otázku.

S “neužitečnou” odpovědí zákaznické podpory společnosti Niantic se prozatím fanoušek hry Pokemon Go musí smířit s tím, že jeho vzácní pokémoni jsou pryč a utracené peníze jsou vyhozené.

Bolestivou vyhlídku na nový začátek navíc zhoršuje odlehlost oblasti, v níž se hráč nachází, což prý brání jeho schopnosti zvyšovat úroveň.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama