Cílem Cities: Skylines 2 je 30FPS. Děláme budovatelskou strategii, ne FPS střílečku, stojí ve vyjádření studia
i Zdroj: Colossal Order Studios
Cities: Skylines 2 Novinka Cílem Cities: Skylines 2 je 30FPS. Děláme budovatelskou strategii, ne FPS střílečku, stojí ve vyjádření studia

Cílem Cities: Skylines 2 je 30FPS. Děláme budovatelskou strategii, ne FPS střílečku, stojí ve vyjádření studia

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

24. 10. 2023 13:00

Cities: Skylines 2 si na více než 30FPS nezahrajeme, a to ani v případě PC verze. Studio Colossal Order právě oznámilo, že od začátku cílí na 30FPS a to kvůli nárokům na procesor. Cities: Skylines 2 vyšlo na PC dnes, konzole se dočkají zhruba za půl roku.

Reklama

Dnes vychází kromě The Lord of the Rings: Return to Moria také budovatelská strategie Cities: Skylines 2 od Colossal Order. Vydání pravděpodobně neproběhne příliš hladce, na což tvůrci upozorňovali minulý týden. “Cities: Skylines 2 je hra nové generace s vysokými nároky na hardware. I přesto, že náš tým neúnavně pracoval na tom, abychom vám poskytli co nejlepší zážitek, nedosáhli jsme kvality, na kterou jsme se cílili”

I přes to, že tvůrci slibují neustálé vylepšování do budoucna, hra pravděpodobně nedostane režim pro 60FPS.

U hry, jako je tato, stojí za zmínku, že cílem výkonu je běžet na stabilním minimu 30 FPS (ne 60 nebo více). Cílem je 30 snímků za sekundu kvůli druhu hry, na rozdíl od FPS střílečky pro více hráčů, je rostoucí město nevyhnutelně vázáno na procesor.

Informovalo studio na Redditu. Je samozřejmě možné, že v budoucnu vyjde fanouškovská modifikace, která podporu 60FPS přinese, aktuálně ji ale nečekejme. Cities: Skylines 2 vyšlo 24. října na PC. Konzole PlayStation 5 a Xbox Series X/S se dočkají na jaře 2024.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama