Call of Duty: WW II nedostane cutscény, inspiruje se adventurou FireWatch
S velkým překvapením se dnes objevil jeden z tvůrců (kreativní ředitel), když oznámil, že letošní očekávané Call of Duty: WW II nedostane klasické cutscény a bude se inspirovat hrami jako FireWatch nebo Gone Home, což jsou malé indie hry.
Kreativnímu řediteli Bretu Robbinsonovi se stále více líbí indie hry, který nabízejí vyprávěný příběh počas hraní, nikoliv během cut-scén, kterých bylo každým rokem Call of Duty přeplněné. A právě zde bude první velká změna, #Call of Duty: WW II nedostane cut-scény, nýbrž příběh bude vyprávěn zatím co budeme hrát.
Jako inspiraci, Bret vyzvdvihl například #FireWatch, což byla úžasná adventura od asi pěti členného studia. Mezi další jeho oblíbené indie hry patří například Gone Home nebo Virginia. Zdá se, že ve společnosti opravdu proběhly změny a to dost razantní.