Bethesda očekávala vysoký hate při vydání Fallout 76
Ředitel Bethesdy v rozhovoru pro zahraniční IGN potvrdil, že o problémech s Fallout 76 věděli a bylo jim naprosto jasné, jak dopadnou recenze a kritika hráčů. Ví, že náprava reputace firmy bude obtížná.
Ředitel Bethesdy Todd Howard se objevil v pořadu IGN Unfiltered, kde promluvil o nejen špatném startu vydání online survivalu Fallout 76. Todd potvrdil, že vývoj byl problémový, hru se měsíce nedařilo dát do ideálního stavu, hru v takové verzi také vydali a bohužel pro vývojáře, věděli, že recenze budou nízké a hráčská kritika jim doslova zlomí vaz. A přesně tak se stalo. Nejen, že hra byla špatně optimalizovaná, měla neustále nějaké errory, spousty bugů a málo obsahu. Vypadala zastarale a tohle zkrátka nemohlo uspět.
To ale nebylo jediné, proč se hra dostala mezi TOP10 nejhorších her roku 2018. O velkou kauzu se postaraly také dárky, které Bethesda slíbila hráčům se sběratelskou edicí nebo pozdější přidání loot boxů, které do hry přidaly pay-to-win obsah.
Todd Howard v rozhovoru také řekl, že doufal v rychle opravenou hru těsně po vydání, což se bohužel nestalo, navíc si je dobře vědom, že napravit si reputaci u hráčů bude velmi těžké. Fallout 76 se už pár týdnů po vydání prodával sotva za poloviční cenu, některé obchody se kopií dokonce zbavovaly a zdarma je přidávaly k jiným zakoupeným produktům.