Elden Ring nebude klasickou hardcore hrou, jak jsme od FromSoftware zvyklí
Režisér hry Hidetaka Miyazaki se nechal slyšet, že hra nebude tak hardcore, jako třeba Sekiro či Bloodborne. K čemu ji přirovnal?
Elden Ring prakticky stejně jako každá jiná RPG hra od expertů ze studia FromSoftware byla jednou z nejočekávanějších ihned od oznámení. Ačkoliv jsme na odhalení prvních záběrů čekali dlouhé dva roky, rozhodně to stálo za to. Bandai Namco předvedlo na E3 2021 hned tří minutový gameplay trailer, který mně osobně vytřel zrak. Vše vypadá tak úžasně, až se tomu nechce věřit.
Každopádně zpět k hlavní zprávě. Režisér hry Hidetaka Miyazaki v rozhovoru pro japonský deník prozradil, že Elden Ring nebude klasickou hardcore RPG hrou jako Sekiro: Shadow Die Twice či Bloodborne. Pokud bysme se měli podívat na obtížnost, Elden Ring přirovnal k Dark Souls 3. Co se týče samotných bossů, ti budou jedny z nejtěžších vůbec, nicméně možností jak je porazit bude více než kdy jindy a vzhledem k otevřenému světu můžeme zabíjet na přeskáčku a později se k těm těžším vracet.
Elden Ring vyjde 21.1. 2022 na PC, PlayStation a XBOX.