DayZ se rozroste o psy a medvědy
i Zdroj: Spite.cz
Novinka DayZ se rozroste o psy a medvědy

DayZ se rozroste o psy a medvědy

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

10. 7. 2012 10:49

Konal se celkem velký rozhovor s Českým výrobcem, který prozradil, že do DayZ připravujou stále nové věci, přijde velký opravný Update. Update přinese psy a medvědy.

Reklama
Konal se celkem velký rozhovor s Českým výrobcem, který prozradil, že do DayZ připravujou stále nové věci, přijde velký opravný Update. Update přinese psy a medvědy.

Nic extra nám neprozradili, na co si ale budeme muset dát pozor jsou medvědi, kteří "možná" budou v lesích napadat i zombie. Jak asi dobře víte, nebo Vám to dojde, skolit medvěda neni nic jednoduchého a proto se tím "asi" zvedne i obtížnost hry.
O psech toho zatím moc nevíme, každopádně plemeno to bude německého ovčáka. 
Co se týče oprav v dalším update, ty jsou následovné. Přeložit se je můžete v překladači na Google

Changelog:
* [FIXED] Infected hear perfectly through objects (noise reduced by 50% through an object)
* [FIXED] Animal bodies despawn way too fast (now despawn automatically after 2 minutes)
* [FIXED] Corrupted update data causes people to spawn in debug forest (now will not save corrupted position data)
* [FIXED] States where animal might stop walking around (now should walk around more)
* [FIXED] Animal AI routines consuming large amounts of FPS (now in line with Infected AI routines, reduced FPS usage)
* [NEW] Player Syncing system replaced (increased performance and ammo quantity tracking)
* [FIXED] Error reports are almost invisible (has now been fixed)
* [FIXED] Daylight calculations causing slight FPS issue
* [NEW] Visibility now smoothly alters based on sun, moon, cloud, rain, and fog state
* [NEW] Aubility now dampened in rain and increased by fog
* [FIXED] Object cleanup causing significant (huge) performance issue on servers (reduced by up to 50%, means more players + zombies possible)
* [FIXED] Use of "allMissionObjects" causing performance issue on clients (new engine command "entities" used to improve FPS on clients)
* [FIXED] Too easy to break legs due to infected (reduced probability of leg damage, reduced amount of leg damage)
* [FIXED] Inspection of dead bodies does not work (fix only applies with ArmA2 Beta 94033 and above)
* [NEW] Exponent driven probability introduced into visibility calculation
* [FIXED] Hatchet/Crowbar requires reloading ( https://dev-heaven.net/issues/34903 )
* [FIXED] Unlimited Wire fence/Sandbag/Tank Trap Bug ( https://dev-heaven.net/issues/34283 )
* [FIXED] Duplication Exploit on object pickup ( https://dev-heaven.net/issues/34031 )
* [FIXED] Not full magazines disappear when you reconnect ( https://dev-heaven.net/issues/33998 )
* [NEW] Set Bear Traps that break player and infected legs, kills animals, when activated
* [NEW] Authentication process streamlined with new ArmA2 Beta commands (publicVariableServer and publicVariableClient)
* [NEW] Authentication for duplicate IDs supportive of the new beta patch (ArmAX users)

Zobrazit více novinek o - 

Arma II: DayZ
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama