Proč Blizzard zrušil nástupce World of Warcraft, projekt Titan?
V roce 2014 jsme přišli s oficiální informací, Blizzard definitivně zrušil velmi ambiciózní projekt TITAN - měl být nástupcem World of Warcraft. Proč se vývoj, který byl více než z poloviny hotový zrušil?
Zakladatel společnosti Blizzard a bývalý prezident Mike Morhaime se pro server VG247 rozpovídal o tom, proč vlastně v roce 2013 zrušili ambiciózní projekt TITAN. TITAN byl ve společnosti zrušen v roce 2013, na veřejnost se však informace dostala až o rok později.
TITAN byl obrovský, pracovalo se na něm dlouhých 7 let. " Nedokázali jsme kontrolovat rozsah hry, bylo to obrovské, zkrátka, jako když vyvíjíte dvě AAA hry a chcete je spojit v jednu - a to prostě nešlo."
Když se Titan zrušil, ve studiu se rozhodovalo, co dál. Někdo přišel s nápadem Overwatch, nápad se většině líbil a jak Mike nyní prozradil, některé věci ve hře se použily právě ze zrušeného Titanu.