Porovnání: Call of Duty: Warzone VS. Warzone 2.0
i Zdroj: Spite.cz
Warzone 2 Novinka Porovnání: Call of Duty: Warzone VS. Warzone 2.0

Porovnání: Call of Duty: Warzone VS. Warzone 2.0

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

19. 9. 2022 14:36

Jak pokročilé a vylepšené bude Call of Duty: Warzone 2.0 oproti původní verzi z roku 2020? Pojďme omrknout detaily.

Reklama

Během nedavného Call of Duty Next eventu, ukázalo Activision ve spolupráci se streamerama první gameplay záběry z očekávaného Call of Duty: Warzone 2.0, což bude přímý "nástupce" stále populárního Warzone z roku 2020. A právě díky streamerům jsme mohli vidět první změny a inovace, které ve verzi 2.0 uvidíme. Stojí za to přejít nebo zůstat u staršího dílu, který mimochodem dál poběží? To si povíme v dnešním článku, kde zkusíme do detailu rozebrat pro a proti.

Mapa Al Mazrah

Půjde o obrovskou mapu, Call of Duty série nikdy neměla větší. Těšit se můžeme jak na velkou městskou část, tak okolí s vesničkami a pouští. Vidět můžeme například na přiloženém obrázku níže. Všimnout si také můžeme větší barevnosti světa.

Porovnání: Call of Duty: Warzone VS. Warzone 2.0

Konec střílení z padáku?

Jistě všichni, kteří hrajete Warzone, využíváte možnosti, kdy už při otevření padáku máte šanci vystřílet minimálně jednoho hráče svoji pistolí. Během streamu Warzone 2.0 však tato možnost chyběla, hráči ve hře žádnou zbraň nemají a nemohou ji vytáhnout až do dopadu na zem. Otázkou však je, zda-li se to do finálního vydání nezmění.

Loot zbraní a předmětů

Hráči ihned po dopadu vždy okamžitě hledali bedničky, ve kterých se nacházejí zbraně, a různé předměty, jako pláty, peníze a další. To samozřejmě nadále zůstává, nicméně všechny tyto předměty nyní bude možné najít také v regálech a skříních ve všech budovách na mapě.

Loot z mrtvol

Pokud jsme ve Warzone zabili protihráče, jeho loot vystřelil na zem a často bylo problematické sebrat jednu jedinou věc, byly naházené na sobě a hráč se zbytečně zdržoval tím, že neustále bral něco jiného, než chtěl. I to bude ve Warzone 2.0 jiné, loot se rozletí do stran stejně, jako tomu je ve Fortnite, bude tak mnohem jednodušší sebrat danou věc a utéct.

Konec neustálého slidování?

Prakticky každý pokročilý hráč Warzone se během hraní naučí a rychle si zvykne na neustálé slidování nebo takzvaný " slide cancel ". Využívá se toho především proto, že hráče během slide cancel lze hůře trefit než ty, kteří jen běží. ve Warzone 2.0 půjde slidovat, nicméně nepůjde přerušit a hráč tak nebude zvýhodněn.

Nová možnost v gulagu

Gulag dobře známe, dostaneme se do něj během hry, kdy umřeme. Hra nás pošle do bitvy 1 vs. 1, nově bude možnost také 2 vs. 2, přeživší se vrací do hry, mrtví končí a hledají si novou hru. Nicméně zde přibyde nová možnost úniku bez boje. Během gulagu se někde objeví klíč, který pokud sebereme, můžeme utéct exitem a to zcela bez boje, jde pravděpodobně o alternativu, kdy jsme ve Warzone holdili vlajku.

Palivo a poškození vozidel a heli

Zatím co ve Warzone jsme vzali vozidlo či helikoptéru a klidně s ním jezdili / létali celou hru, zde to tak jednoduché nebude. Všechna vozidla i vrtulníky budou mít určitou kapacitu nádrže. Tu však bude možné natankovat, stačí, když zajdete na benzínku. Pravděpodobně tím tvůrci vyřeší otravné hráče, kteří auty doslova otravovali až do poslední chvíle v posledních kruzích zóny. Ve hře se objeví také nový, čistě elektrický Hummer, i ten má určitou kapacitu baterie, tu lze nabít u nabíjecího stojnu.

Novinkou je i větší možnost poškození vozidel. Půjdou například píchnout kola, což změní fyziku řízení. Lze ustřelit také dveře, což může být pro řídiče či spolujezdce velmi nepříjmené.

Více zón na mapě

Každý battle-royale má jednu bezpečnou zónu (nejčastěji kruh), ve které se hráči musí udržet a přežít. ve Warzone 2.0 ale klidně mohou být i dvě nebo tři. Ty se následně stejně propojí v jednu. Ukazatel v pravém horním rohu Vám pak ukáže, kolik lidí je v té vaší zóně. 

Porovnání: Call of Duty: Warzone VS. Warzone 2.0
Porovnání: Call of Duty: Warzone VS. Warzone 2.0
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama