Na jednom serveru multiplayerového The Last of Us Factions mělo být až 40 hráčů
Dnes už bohužel bývalý vývojář studia Naughty Dog, Ian Blake, na svém účtu "prozradil" jednu menší informaci k multiplayerovému projektu The Last of Us Factions. Do jednoho lobby ve hře se mělo podívat 40 hráčů.
S multiplayerovým The Last of Us Factions to nevypadá vůbec dobře. Tomu jsme se ale už několikrát věnovali v posledních dnech. V Naughty Dog, konkrétně v týmu, který na Factions pracoval se propouštělo. K situaci se pak vyjádřil leaker @ViewerAnon na sociální sítí X, kam napsal “je to mrtvé.” Skutečně bylo Factions zrušeno? Na oficiální potvrzení stále čekáme - naděje umírá poslední.
Ať už ke zrušení došlo či nikoliv, na veřejnost se dostala další zajímavost ohledně hry samotné. Díky LinkedIn profilu jednoho z bývalých vývojářů Naughty Dog, Iana Blakea, se dozvídáme další střípek. Uvedl, že pracoval na optimalizaci projektu “multiplayerové hry”, konkrétně na jejích serverech, kde mělo být až 40 online hráčů v jednom lobby.
Popisek projektu
The Last of Us Factions původně vznikalo jako multiplayerový režim pro The Last of Us Part 2. Tvůrci však nestíhali a multiplayer se rozrůstal. Vedení studia tak rozhodlo, že Factions vyjde jako samostatná hra. Ve vývoji je již několik let, přesto o ní prakticky nic nevíme. Vidět jsme mohli dva artworky (přikládáme znovu níže) a pár dalších střípků. Ze všech možných popisků či leaků jsme vydedukovali, že by Factions mohlo být extrakční střílečkou ve stylu The Division. Projekt měl přinést vlastní příběh a NPC postavy (včetně zombies), což by mohlo odpovídat.