Jak jde vývoj Skull & Bones od Ubisoftu? Špatně
Ubisoft na E3 2017 oznámil vysoce ambiciózní pirátskou akci Skull & Bones, která připomínala a vlastně měla připomínat velmi úspěšný Assassin's Ceed IV: Black Flag, kde jsme se mohli hodiny plavit po moři, sbírat předměty, peníze nebo materiál pro svoji loď a potápět další pirátské lodě.
Ubisoft na E3 2017 oznámil vysoce ambiciózní pirátskou akci Skull & Bones, která připomínala a vlastně měla připomínat velmi úspěšný Assassin's Ceed IV: Black Flag, kde jsme se mohli hodiny plavit po moři, sbírat předměty, peníze nebo materiál pro svoji loď a potápět další pirátské lodě. Prakticky to samé mělo nabídnout Skull & Bones jen s tím rozdílem, že nešlo vylézt z lodě, pobíhat volně po lodi nebo snad dokonce vyskočit na ostrovy a hledat poklady. Přesto hra hráče zaujala, bohužel jsme o ni od roku 2018, kdy měla vyjít neslyšeli. Otázkou bylo proč.
Podle respektovaného novináře Jasona Schreirera z Kotaku, který se už několik let pyšní dobrými vztahy s vývojáři z Ubisoftu, jde vývoj hodně špatným směrem a byl několikrát restartován. Co to znamená? Ubisoft hru nechce zahodit a vidí v ni potencial a tak zkouší další možnosti, hře jistě ublížil i odchod režiséra hry v minulém roce.
Copak se asi vedení Ubisoftu nelíbilo? Že by pouhé bitvy mezi hráči nestačily a chtěli by radši konkurovat pirátskému Sea of Thieves, kde mimo bitev a kormidlování lodi lze volně skočit do vody nebo vystoupit na ostrovy, kde bojujeme s nepřáteli a hledáme poklady? Možná, skoro jisté je, že Ubisoft hru neustále zvětšuje a vylepšuje, což vždy restartuje celý projekt.
Podle dosavadních informací Jasona se Skull & Bones dočkáme možná až za pár let, vyjít by klidně mohlo až na konzole další generace.