Hra The Last of Us Online byla nadobro zrušena
i Zdroj: Naughty Dog
The Last of Us Online Novinka Hra The Last of Us Online byla nadobro zrušena

Hra The Last of Us Online byla nadobro zrušena

Richard Šimáček

Richard Šimáček

15. 12. 2023 08:00

Studio Naughty Dog oznámilo zastavení vývoje své multiplayerové hry The Last of Us. Studio se chce do budoucna více zaměřit na hry pro jednoho hráče.

Reklama

Studio Naughty Dog zastavilo vývoj hry The Last of Us Online, svého problematického pokusu o vytvoření online verze populární série. Studio tvrdí, že by muselo všechny své zdroje vložit do obsahu po spuštění hry na několik let dopředu a takový přístup by vážně ovlivnil jeho schopnost vyvíjet budoucí hry pro jednoho hráče.

“Uvědomujeme si, že mnozí z vás očekávali novinky kolem projektu, který jsme nazvali The Last of Us Online. Nedá se to říct jednoduše: Učinili jsme neuvěřitelně těžké rozhodnutí zastavit vývoj této hry,” uvedla společnost Naughty Dog v prohlášení. Studio vědělo, že fanoušci multiplayerové komunity The Last of Us Factions budou touto zprávou rozrušeni, a chtělo poskytnout určitý kontext, proč se rozhodlo vývoj zastavit.

Tým zabývající se hrou pro více hráčů pracoval na přípravě této hry od doby, kdy jsme pracovali na The Last of Us Part II – vytvářeli jsme zážitek, o kterém jsme měli pocit, že je jedinečný a má obrovský potenciál," vysvětlilo studio Naughty Dog. “Jak tým multiplayeru během této doby iteroval na svém konceptu The Last of Us Online, jejich vize krystalizovala, hratelnost byla stále propracovanější a uspokojivější a my jsme byli nadšeni směrem, kterým jsme se vydali.” 

“Při náběhu na plnou produkci se ukázal obrovský rozsah našich ambicí. Abychom mohli vydat a podporovat hru The Last of Us Online, museli bychom veškeré zdroje našeho studia věnovat na podporu obsahu po uvedení hry na trh po dobu několika let, což by vážně ovlivnilo vývoj budoucích her pro jednoho hráče. Měli jsme tedy před sebou dvě cesty: stát se výhradně herním studiem poskytujícím live service hry, nebo se nadále soustředit na příběhové hry pro jednoho hráče, které definovaly dědictví společnosti Naughty Dog.” 

Hra byla tedy zrušena primárně proto, aby nebyla ovlivněna kvalita budoucích her pro jednoho hráče. Oba projekty najednou by studio efektivně nezvládlo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama