3,5 roku sám pracoval na hře, výsledkem je akční FPS titul illWill
Sám pracoval více než tři a půl roku na akční retro střílečce illWill. Vývojář Slava Bushuev přiznává, že se nechal inspirovat u her jako DOOM nebo Quake.
Podobné příběhy, kdy na první pohled velmi ambiciózní hře pracuje jeden člověk, máme rádi. Jednou takovou je retro-FPS akce illWill, kterou tři a půl roku připravoval talentovaný a zkušený vývojář Slava Bushuev. Hra běží na starším Unreal Engine 4, přesto vypadá naprosto fantasticky, a to jak graficky, tak gameplayem.
“Je mi 40 let a celý svůj život jsem strávil vývojem her. Dříve jsem pracoval pro velká studia, ale jednoho dne jsem se rozhodl, že chci vytvořit vlastní hru. Vývojem hry illWill jsem strávil 3,5 roku a do tvorby této hry jsem vložil všechny své znalosti a talent,” říká Slava Bushuev.
"ILLWILL je nádherně ušlechtilá retro střílečka z první osoby s velkými zbraněmi a příšerami, které explodují na kusy, když je odpálíte. ILLWILL je inspirovaný DOOM, Quake, Blood a Serious Sam." Dočtete se v oficiálním popisku hry.
illWill je aktuálně dostupné na Steamu za symbolickou cenu 19.50$, nicméně abyste věděli, do čeho jdete, je dostupná také demoverze hry. My vám v rámci několika dnů připravíme recenzi.