Tohle se zkrátka nepovedlo. EA s DICE chtěli přinést mnohem lepší zážitek než v roce 2015, kdy vyšel v podání EA první Battlefront. Tomu však chybělo spousty věcí, singleplayer nebo tolik žádané vesmírné bitvy. O nesmírně slabém obsahu (zbraně, mapy a další) snad ani radši nemluvíme. Přesto hra dostala o kousek lepší hodnocení (7.3 / 10).
Letošní
#Star Wars: Battlefront 2 to chtělo napravit, přineslo singleplayer, vesmírné souboje i spousty zajímavého obsahu, více zbraní i map, jenže, přineslo i mezi hráči tolik neoblíbené mikrotransakce. Hodnocení hry tak v průměru nepřesáhlo asi 70. V tyto chvíle je Battlefront 2 hodnocen na 6.9 / 10, což je neúspěch a neúspěchem jsou i prodeje, druhý díl se prý prodává až o 60% hůře, než jednička z roku 2015. Proč? Můžou za to snad mikrotransakce? Vypadá to tak, když se podíváte pod oficiální videa nebo sociální sítě hry, uvidíte v každém druhém komentáři hate vůči mikrotransakcím.