Respawn: "LucasFilm chtěli Star Wars střílečku, my udělali Fallen Order"
Respawn studio už nějakou dobu spolupracovalo s EA, tehdy na dvoudílném Titanfallu, EA pak nahodilo nabídku na odkup, s čímž Respawn souhlasilo.
Respawn studio už nějakou dobu spolupracovalo s EA, tehdy na dvoudílném Titanfallu, EA pak nahodilo nabídku na odkup, s čímž Respawn souhlasilo. Na řadu přišla první hra pod křídly EA. Připravilo se několik konceptů ( mluví se až o 12 různých ). Nakonec to po velkém přemlouvání studia EA vyhrála adventura pro jednoho hráče bez multiplayerového zaměření a bez mirkotransakcí a lootboxů.
Respawn dostalo s vývojem zelenou, jenže, v tu chvíli se objevil LucasFilm, mateřská produkční společnost patřící pod Disney a nastal velký problém. LucasFilm dohlíží na značku Star Wars a tak jejich požadavkem bylo, aby Respawn připravil střílečku.
Pokud by to tak bylo, vývoj by se zpozdil o další možná roky, Respawn měl totiž spousty práce za sebou a byl na ni hrdý, spojení hádanek, síly Jedi a nebo hardcore režimu bylo to jediné, na čem v tu chvíli velký tým pracoval a počítal stím. LucasFilm to nakonec povolilo, název "Jedi" se velmi chrání, takový se nakonec objevil i v samotném názvu hry. Star Wars Jedi: Fallen Order vyšlo na konci roku 2019 a v naší anketě skončila na zaslouženém 3. místě. Jde o nejrychleji prodávající se Star Wars hru vůbec.