RECENZE: Far Cry 3: Blood Dragon
Novinka RECENZE: Far Cry 3: Blood Dragon

RECENZE: Far Cry 3: Blood Dragon

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

1. 5. 2013 21:15

Fatastická, zábavná a ještě více šílená dodělávka do Far Cry 3 než byl samotný základní díl nás přivítá právě dnes! Recenzi čtěte v celém článku...

Hodnotit barevnější a bláznivější hru jak třetí Far Cry bude opravdu těžké, ale nějak to zvládneme. Comeback do osmdesátých let minulého století a zahrát si tam na budoucnost roku 2007 je vážně komické. Takový old schoolový akčňák plný tvrdých hlášek, akcí a vymyslených kravin - tak by se dal definovat Far Cry 3: Blood Dragon, stažitelný obsah pro Far Cry 3.

Příběh

O ten zas tak v případě Blood Dragon nepůjde, je tam spíš jen aby byl a nikoho moc zajímat nebude. Stejně ale když se jím budete řídit, tak Vám zabere pět hodin bez vědlejších úkolu, takže takový průměrný hrací čas. Shrneme, ale celý příběh do pár vět. Vy jako veterán z vietnamu Rex Power Colt (kterého nadaboval herec Michael Biehn) se budete čelit výzvě v podobě protivníka, který je bývalý velitel, dychtivý po moci a řádně krvavé pomstě. Prostě typický akčňák z osmdesátých let, který si hraje na budoucnost.
RECENZE: Far Cry 3: Blood Dragon

Blbost

Celá hra je podsvícena neony různých barev, svítí dokonce i dinosauři, proti kterým bojujete a tak není pochyb o vážnosti hry. Drsné hlášky, gesta a zajímavé zbraně vážnosti jen přidávají. Jediné co je společné s Far Cry 3 je šílenost a herní engine, který trpí stejnými bugy jako při základním díle. Ty se dají ale přehlídnout, co se přehlídnout nedá, je - minimum opravdových inovací. Hra je na chlup stejná když nepočítáme vizuální efekt, který je změněn k nepoznání.
RECENZE: Far Cry 3: Blood Dragon
Far Cry 3: Blood Dragon si hraje na plnou hru, ale to je kravina, jelikož plnou hrou není, je to zcela jasná kopírka Far Cry 3 jen se změněným vizuálním efektem, co na tom když baví. Jedná se o parádní komedii, která neurazí a navíc pro hejtry her jako Call of Duty, které je pořád stejné a kolem něj se točí všechny ostatní hry je tento titul vysvobozením.

Draci? To má bejt sakra co?!

Vlastně ve hře moc do hlavy zapadajících věcí nenaleznete, nápady osmdesátých let minulého století jsou vážně bláznivé a tak se nějakým drakům divit je kravina. Lepší než přemýšlet nad tím proč tam jsou(v průběhu hry vám vše tak nějak dojde) je, jak vám mohou být nápomocni, díky srdcím protivníků je můžete lákat do pastí nebo je používat ve velké bitvě jako spojence. Stačí hodit srdce a dráček se postará o naprostý masakr.
RECENZE: Far Cry 3: Blood Dragon
Konečný verdikt:
Nakonec to nebylo zas tak těžké, nový stažitelný obsah do Far Cry 3 je absolutní špička mezi všemi DLC se kterými jsem měl tu čest. Nezajímavý příběh se zajímavými misemi a úkoly s pořádnou dávkou nafetovaných barev a humoru dělá z Blood Dragon parádní řežbu, která za pouhých 20€ stojí! Jen by mě zajímalo co v Ubisoftu berou za matroš, další ujetost, které se ale bránit nelze!
Tagy: Far Cry 3
Autor recenze: