Proč EA přerušilo vývoj Star Wars hry od Visceral Games?

Čtvrtek - 19.10. 2017            Autor: Jakub Hergesell

A zase zpráva o zrušení studia Visceral Games od EA. Dostala se k nám oficiální zpráva, proč EA přerušilo vývoj a Star Wars z pohledu třetí osoby dodělá jiné studio.
Že skončilo studio Visceral Games (série Dead Space či BF: Hardline), o tom už jsme párkrát psali, možná se ale ptáte, proč. To zatím bylo velkou otázkou, předpokládalo se však, že studio Visceral neplní náročné požadavky EA, což se také potvrdilo. Vývoj začal slibně, jenže, EA se po letech vývoj znelíbil, jednoduše studiu řekli, že tohle není hra, která si najde širokou škálu hráčů.

EA tím reaguje na potencionální chybu při #Dead Space sérii, která prý oslovila málo lidí hlavně proto, že ji zkrátka hráli jen fanoušci sci-fi hororu. Stejnou chybu nechtěli udělat, protože nová Star Wars hra měla být lineárním zážitkem (zkrátka tunelovkou jako Dead Space) a to už EA nechce, časy se prý mění a hráči chtějí víc. 

Otázkou nyní je, udělalo EA chybu, že vývoj dodělá jiné studio, které hru překope od základů nebo měli věřit Visceral Games?



Star Wars Visceral Games.png
19.10.2017 20:01:28
Administrator
   
BLACK BIG.png
 
SPITE.cz © 2011 - 2022, Všechna práva vyhrazena

TOPlist



Nezávislý herní magazín SPITE.cz se zaměřuje výhradně na PC, PlayStation, Xbox a Switch.
Kopírování článků je bez našeho písemného souhlasu zakázáno, pro více informací nás kontaktujte.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one