Proč EA přerušilo vývoj Star Wars hry od Visceral Games?
i Zdroj: Spite.cz
Novinka Proč EA přerušilo vývoj Star Wars hry od Visceral Games?

Proč EA přerušilo vývoj Star Wars hry od Visceral Games?

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

19. 10. 2017 20:01

A zase zpráva o zrušení studia Visceral Games od EA. Dostala se k nám oficiální zpráva, proč EA přerušilo vývoj a Star Wars z pohledu třetí osoby dodělá jiné studio.

Reklama

Že skončilo studio Visceral Games (série Dead Space či BF: Hardline), o tom už jsme párkrát psali, možná se ale ptáte, proč. To zatím bylo velkou otázkou, předpokládalo se však, že studio Visceral neplní náročné požadavky EA, což se také potvrdilo. Vývoj začal slibně, jenže, EA se po letech vývoj znelíbil, jednoduše studiu řekli, že tohle není hra, která si najde širokou škálu hráčů.

EA tím reaguje na potencionální chybu při #Dead Space  sérii, která prý oslovila málo lidí hlavně proto, že ji zkrátka hráli jen fanoušci sci-fi hororu. Stejnou chybu nechtěli udělat, protože nová Star Wars hra měla být lineárním zážitkem (zkrátka tunelovkou jako Dead Space) a to už EA nechce, časy se prý mění a hráči chtějí víc. 

Otázkou nyní je, udělalo EA chybu, že vývoj dodělá jiné studio, které hru překope od základů nebo měli věřit Visceral Games?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama