Platinum Games nechce Unreal Engine ani Unity. Bude mít vlastní next-gen
i Zdroj: Spite.cz
Babylon's Fall Novinka Platinum Games nechce Unreal Engine ani Unity. Bude mít vlastní next-gen

Platinum Games nechce Unreal Engine ani Unity. Bude mít vlastní next-gen

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

17. 3. 2020 18:36

Platinum Games, Japonská herní společnost, která nám v minulosti připravila tituly jako Nier: Automata, Bayonetta nebo Vanquish o sobě dává, poslední dobou často vědět.

Reklama

Platinum Games, Japonská herní společnost, která nám v minulosti připravila tituly jako Nier: Automata, Bayonetta nebo Vanquish o sobě dává, poslední dobou často vědět. Je to sotva pár týdnů, co nás informovali o spolupráci s čínským gigantem Tencetem, který zainvestoval do firmy nemalé peníze. 

Před zhruba 14-dny oznámili Project G. G., který připomíná spojení Godzily, Ultramana nebo Power Rangers? Ostatně mrkněte na teaser trailer. Kromě toho je už nějakou dobu oznámené také RPG Babylon's Fall, které nevypadá vůbec zle. Ale ani o této hře toto příliš nevíme. Nicméně k hlavní zprávě tohoto článku.

Platinum Games si vybíralo engine pro následující projekty. V hlavní roli byly populární Unreal Engine nebo Unity. Jenže ten nechtějí, podle oficiální tiskové zprávy si studia vytvoří vlastní next-gen engine. Níže vyjádření společnosti.

"Testovali jsme různé externí enginy a všechny postrádají možnosti, které potřebujeme pro naše hry. Rozhodli jsme se tak pro vytvoření vlastního enginu. Je samozřejmě možné, že takové funkce časem přidají, to už ale bude pozdě."

Zdroj: DSOGaming
Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama