"Mikrotransakce v singleplayerové hře mají smysl": Amy Hennig

Loot box.jpg
Úterý - 23.1. 2018              Autor: Jakub Hergesell

Bývalá kreativní ředitelka Naughty Dog a EA, Amy Hennig se rozpovídala o tom, proč téměř všechna studia přidávají mikrotransakční systémy do her. Prý mají jasný důvod. 
Mikrotransakce a loot-boxy prý mají smysl i v singleplayerových hrách, proč? Důvod je prý velmi jednoduchý a dost smysluplný. 

Hráči v posledních letech doslova volají po pořádných singleplayerových hrách, které pak ale nekupují. Vývoj her je prý až 10× dražší než dříve a většinou se klasické hry s příběhem pro jednoho hráče nevyplatí (i to byl důvod pro zrušení studia Visceral Games). 

A proto jsou tu mikrotransakce, hra, která stála i desítky miliónů dolarů se už běžným prodejem jen těžko zaplatí, natož aby vydělala milióny navíc, k čemuž vlastně byla vyrobena. Loot-boxy a mikrotransance pak alespoň něco vydělají. 

Jaký názor máte na tyto slova vy? Souhlasíte?



23.01.2018 12:44:35
Administrator
   
BLACK BIG.png
 
SPITE.cz © 2011 - 2022, Všechna práva vyhrazena

TOPlist



Nezávislý herní magazín SPITE.cz se zaměřuje výhradně na PC, PlayStation, Xbox a Switch.
Kopírování článků je bez našeho písemného souhlasu zakázáno, pro více informací nás kontaktujte.
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one