Hunt: Showdown musí Crytek zachránit od problémů
Přesně před 4 měsíci Crytek oznámil svoji novou hru Hunt: Showdown, tedy nástupce nevydařeného vývoje Hunt: Horrors of the Gilded Age, které nikdy nevyjde. Showdown by však mělo Crytek zachránit, pokud se tedy povede a hráče bude bavit, říká jeden z tvůrců v prvním deníčku.
Crytek dlouho nevydal opravdu AAA hru, naposled to snad byla série #Crysis, která se bohužel neustále nerozrostla o další v pořadí už čtvrtý díl. Studio nezachránila ani skvělá, bohužel ale předražená VR hra Robinson.
Po velkých finančních problémech, které Crytek stály některá studia, jako tvůrce Darksiders apod, oznámili free-to-play hru #Hunt: Showdown, která pokud neuspěje, nebude to v případě Cryteku dobré, může to způsobit další problémy, možná už těžce řešitelné, přiznali to dokonce i samotní tvůrci v prvním vývojářském deníčku. Hra prý nyní vzniká v rukou autorů Crysis, což není špatná zpráva.
Hra nabídne originální akční a hororové spojení, kde hrajete primárně proti NPC a online postavám naráz, nikdy však předem nevíte, kdo z nich je hráč a kdo NPC (počítačem řízená postava). Důležitý bude každý krok, každý chce Váš gear a každý může čekat v kterém koliv křoví či za kterým koliv stromem. Tvůrci také spoléhají na dynamicky měnící se svět.
Datum vydání se plánuje na začátek 2018.