EA zrušilo vývoj dlouho připravovaného "Assassin's Creed"
EA ve studiu Motive roky připravovalo akční open-world připomínající Assassin's Creed. Vývoj ale skončil.
V listopadu 2015 se společnost EA pochlubila ulovenou veteránkou Jade Raymondovou, která čerstvě opustila Ubisoft a podepsala se pod Assassin's Creed, Splinter Cell či Watch Dogs 1. V EA dostala za úkol vytvořit se svým týmem EA Motive akční open-world akci po vzoru Assassin's Creed, se kterým měla velké zkušenosti. EA dlouhodobě hledalo studio, které vytvoří akční hru s otevřeným světem, do dnes se jim to ale nedaří.
O rok později, v květnu 2016 se EA nechalo slyšet, že jejich "Project Gaia" ( inspirant Assassin's Creed ) vyjde v letech 2020 až 2021. O dva roky později se však objevily problémy a hra byla v roce 2018 restartována. Od té doby se potýkala s problémy.
Vedení společnosti EA zasedlo a rozhodovalo, zda-li má smysl pokračovat na Anthem NEXT (Anthem 2.0) a rozpracované akční hře "Project Gaia". Rozhodlo se, že oba vývoje je nutné ukončit z důvodu ztraceného potenciálu. EA navíc Jade Raymondová opustila a připojila se ke Google Stadia.
A jeden bonus na konec. Že EA nikdy neukázalo nic z připravovaného vlastního "Assassina"? Ukázalo, zatím co si všichni hráči mysleli, že jde o záběry na nový Dragon Age, ve skutečnosti šlo o záběry na novinku Project Gaia. Záběry můžete vidět ve videu níže, konkrétně od 0:33.