DAYZ přechází na nový engine, proč ?
Dean Hall, hlavní tvůrce Standalone verze potvrzuje, že se celá hra připravuje na přechod jiného enginu. Co to pro nás znamená a jaké změny se projeví ve hře? Hře to samozřejmě jedině pomůže, to samé hráčům, zmizí hodně bugů a patří mezi ně i opravdu důležité chyby.
Nový engine nabídne například přechod na 64 bitové servery, které by měly být spolehlivější, neměly by tolik padat a změnit by se tak mohla i optimalizace celkové hry. Jedna z dalších novinek je DirectX doplněk, podle ofiko informací by hra měla konečně podporovat i DX 10.0 a 11.0, co to znamená? Samozřejmě hezčí grafické doplňky, ale také konec některých chyb, které na starém enginu zkrátka vyřešit nešly. Mezi ty patří například bugování se přes zeď, možná jste si všimli, že když byl někdo těsně za zdí, byl vidět z druhé strany a tak se i prozradil.
Díky přechodu by se do hry mělo přidat také více věcí. Mapu by mělo zaplnit až o několik stovek více zvěře i zombíků. Zvětšit počet by se měl tak později i u běžných věcí, které potkáváme + vozidel a další plánovaných prostředků.
Přechod na nový engine právě začíná a stále se v dalších updatech bude vyvíjet.
DAYZ finálně vychází v roce 2015 pro PC a možná PS4 a XONE