Pravděpodobně nejsledovanější a úspěšný český vývojář Daniel Vávra znovu dohrál Cyberpunk 2077 a vyjádřil se k jeho stavu.
V posledních několika týdnech se neřeší prakticky nic jiného, než Cyberpunk 2077. Ten však hráče rozdělil na dva tábory. Zatím co konzolisté si stěžují a my se jim vůbec nedivíme, PC hráči jsou relativně spokojení a užívají si krásy Night City.
Cyberpunk 2077 si zahrál také český vývojář a kreativní ředitel studia Warhorse Studios Daniel Vávra. A jak je jeho zvykem, ihned se vyjádřil na svém Facebooku, kde jak se říká, na plnou /pusu/ napsal svůj názor jak na grafiku, děj, tak umělou inteligenci či příběh.
Text a vularismy jsme neupravovali:
Odehráno 60 hodin:
Hra před prvním patchem párkrát crashnula, od patche 1.02 ani jednou.
Hraju to s Radeonem VII ve 4K na max detaily s dynamickým rozlišením na 50% a hejbe se to OK (30fps mi stačí).
Nejlepší příběh ve hře od KCD a několik let před tím ANI JEDEN GAME BREAKING BUG. OPAKUJI - ANI KURVA JEDEN GAME BREAKING BUG. ANI JEDNOU JSEM NEMUSEL RELOADOVAT KVŮLI BUGU. Občas se něco posralo, ale byly to kraviny a šlo jet dál.
Má to na hovno fyzikální model.
AI nic moc, ale je mi to vlastně zcela jedno, stejně mě to bavilo a přestřelky jsou dobrý.
Posledních 15 hodin jsem jezdil po městě a narážel na jeden úkol v obřích lokacích za druhým. Prej prázdný město.
Není to moc dobře vybalancovaný. Po šedesáti hodinách na HARD jsem na levelu 26, nemám unlocklou většinu perků a nacházím předměty s minimálním levelem 34.
Bavilo mě to jako svině.
Vizuálně je to naprosto orgastický. Množství práce který na to padlo je neuvěřitelný a ta práce je naprosto špičková. Jen na reklamy ve hře měly speciální team a je to vidět.
9/10 (kvůli neodladěnosti), 10/10 pokud to patche odladí.
Assassins Creed Valhalla je proti tomu naprostá sračka 2/10.
Je zcela bizarní, jak se dnešní "rozdělení" společnosti a hysterický kokotismus přenesl i do hodnocení hry. Jsem přesvědčen, že 90% lidí, co na internetu ječí, že to nejde hrát to nehrálo. Jen koukají na youtube na clickbait videa a radují se, že můžou něco hejtovat.
V porovnání s jakoukoliv hrou od Bethesdy je to naprosto optimalizované veledílo. A to ani nemyslím Fallout 76. Skyrim, Oblivion i ostatní Fallouty byly mnohem zabugovanější a hlavně horší hry zcela ve všech ohledech.
Prostě další fascinující ukázka dnešní naprosté virtuální reality, která nemá nic společného s tím co se ve skutečnosti stalo, ale všichni tomu věří.