Tvůrci očekávaného Cyberpunku prozradili, že stále nejsou spokojeni s melee souboji.
ČlánekÚterý - 11.8. 2020
Jak jsme včera během streamu mohli zaznamenat, v Cyberpunk 2077 bude k výběru velký arzenál zbraní. Kromě menších pistolí se samozřejmě dočkáme také samopalů, pušek, brokovnic nebo sniperů. Každá z těchto zbraní nám umožní několik vylepšení.
Co se těchto střelných zbraní týče, jsou připraveny na vydání. To už se ale nedá říct o zbraních na blízko, třeba používání katany. Designér z CD Projekt RED Pawel Kapala prozradil, že ve studiu stále nejsou spokojení s melee souboji, konkrétně s jejich animacemi a vizuálem. Dodává, že vývoj melee systému je v případě pohledu první osoby náročnější než při pohledu třetí osoby (pravděpodobně reaguje na Witchera).
Navíc přiznal, že je před nimi stále mnoho práce, přičemž vydání hry se rychle blíží. Bude snad ještě odloženo? My doufáme, že nikoli. Pawel Kapala dodal, že melee systém je na tom mnohem lépe než ještě ještě před pár týdny byl.
Cyberpunk 2077 vychází 19.11. 2020 na PC, PS4 a XONE včetně českých titulek.
Občas přidáme odkazy na obchody s hrami. Pokud v obchodě zakoupíte nějaký produkt, můžeme dostat menší provizy. Přečtěte si více o affiliate programu na spite.cz.
Nezávislý herní magazín SPITE.cz se zaměřuje výhradně na PC, PlayStation, Xbox a Switch.
Kopírování článků je bez našeho písemného souhlasu zakázáno, pro více informací nás kontaktujte.
Pro lepší fungování tohoto webu využíváme soubory cookies. Procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.