YouTube: Call of Duty: Infinite Warfare dostalo už milión palců dolu, co na to Activision?
i Zdroj: Spite.cz
Battlefield 7 Novinka YouTube: Call of Duty: Infinite Warfare dostalo už milión palců dolu, co na to Activision?

YouTube: Call of Duty: Infinite Warfare dostalo už milión palců dolu, co na to Activision?

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

10. 5. 2016 09:06

Úterý - 10.5. 2016 Autor: Jakub Hergesell Číst a komentovat Call of Duty Infinite Warfare

Reklama
Tohle se jen tak nevidí. Pouze před 8 dny byl oficiálně oznámen další díl Call of Duty: Infinite Warfare, jeho trailer za tu dobu má krásných 15.6 miliónů zhlédnutí. Co už ale nemá tak dokonalé, je hodnocení traileru a názor na hru. Video dostalo 1 milión dissliků a 284 tisíc liků. Co na to vydavatel?

Nové #Call of Duty: Infinite Warfare zklamalo ještě před vydáním. Několik týdnů předem jsme totiž zjistili, že se většina děje odehraje ve vesmíru, bylo tak ihned jasné, že se do první ani druhé světové války nepodíváme. Potvrdilo to také oznámení z 2.5. 2016. Není tak divu, že ačkoliv má trailer velký počet zhlédnutí (15.6 miliónu), většině se nelíbí. Dnes má na svém kontě už více jak 1 milión palců dolů, zatím co palců nahoru je zde zatím jen 280 tisíc.

A co na tento "neúspěch" říká vydavatelství Activision? Ti jsou v pohodě, hráči prý sci-fi chtějí, dokazuje to dle nich #Call of Duty: Black Ops 3, které trhá rekordy a i dnes se prodávají tisíce kusů.

YouTube: Call of Duty: Infinite Warfare dostalo už milión palců dolu, co na to Activision?

A jak je na tom jeho hlavní konkurent 

#Battlefield 1

? Má za pouhé 3 dny více jak 22 miliónu zhlédnutí a s palcemi je na tom také mnohem líp. 1.1 miliónu se video líbí, zatím co pouhým 22 tisicům ne. Zde se jasně potvrzuje, že pokud vyjdete komunitě vstříc, dostane se Vám zasloužených ovací a to i díky zasazení do 1. světové války.

Call of Duty: Infinite Warfare vychází 4.11. 2016

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama