První herní společnosti dostaly pokuty za loot-boxy
Hned tři Korejské herní společnosti dostaly pokuty v desítkách tisíc dolarů za loot-boxy, proč? V článku najdete názvy her, kde byly šance 0.5%, aby vám opravdu něco padlo.
Zkrátka, obírat hráče, většinou ty mladší skrze loot-boxy a mikrotransakce se nevyplácí, důkazem toho jsou hned tři Korejské společnosti, Nexon, NextFloor a Netmarble Games. To, zda si koupíte nějaký box je čistě na Vás, tyto společnosti však měly tak dotěrné reklamy, že jim zkrátka milióny lidí neodolalo. V tom by ještě nebyl takový problém, kdyby například takový gigant Nexon neměl nastaveno 0.5% šance, aby vám padlo opravdu to, co si přejete. Největším průserem byla hra Sudden Attack. Padly tyto pokuty.
- Nexon: 875.000$
- Netmarble Games: 55.000$
- Nextfloor: 4.600$