Pravý důvod odkladu Cyberpunk 2077? Současné konzole údajně nestíhají
i Zdroj: Spite.cz
Novinka Pravý důvod odkladu Cyberpunk 2077? Současné konzole údajně nestíhají

Pravý důvod odkladu Cyberpunk 2077? Současné konzole údajně nestíhají

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

23. 1. 2020 08:14

Před pár dny nás polské vývojářské studio informovalo o odkladu očekávané FPS akce Cyberpunk 2077, důvod? Údajně se nestíhá a je potřeba hru doladit, odstranit chyby a další. O tom žádná, jenže tohle všechno chtějí dělat půl roku? Důvod by mohl být trošku jiný. Zatím co studio CD Projekt RED tvrdí toto, insider Borys Niespielak má jiné informace.

Reklama

Před pár dny nás polské vývojářské studio informovalo o odkladu očekávané FPS akce Cyberpunk 2077, důvod? Údajně se nestíhá a je potřeba hru doladit, odstranit chyby a další. O tom žádná, jenže tohle všechno chtějí dělat půl roku? Důvod by mohl být trošku jiný. Zatím co studio CD Projekt RED tvrdí toto, insider Borys Niespielak má jiné informace.

Borys přišel s informací, že pravým důvodem odkladu hry mají být současné konzole PlayStation 4 a Xbox One, konkrétně jejich slabý hardware, který nestíhá. Není žádným tajemstvím, že CD Projekt RED má problémy s optimalizací svých her už od dob The Witcher 1. Poslední Witcher byl také odložen a to právě z důvodu, se kterým přišel insider Borys Niespielak, v něm nakonec došlo ke značnému downgradu. 

Bude to tak i s Cyberpunkem? Možná, hra jistě bude náročná, přeci jen ještě před půlrokem ji studio streamovalo na high-endové sestavě s NVIDIA RTX TITAN, Intel Core i7-8700 - 3.7 GHz a 2x16GB, 3000MHz. Nesmíme však zapomenout na slib, že si Cyberpunk 2077 zahrají i hráči se slabší sestavou

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama