Naše dojmy z Hunt: Showdown
i Zdroj: Spite.cz
Novinka Naše dojmy z Hunt: Showdown

Naše dojmy z Hunt: Showdown

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

4. 2. 2018 17:54

I díky našim čtenářům jsme se i my dostali do probíhajícího testování akčního Hunt: Showdown od Cryteku. Vyzkoušeli jsme si hru v solu i kooperaci, nafotili pár screenshotů.

Reklama

Crytek to zkouší znovu, tentokrát s akční multiplayerovou hrou #Hunt: Showdown, která je rozhodně najedným titulem. My jsme si ji dnes po několik hodin vyzkoušeli díky našim čtenářům, kteří nám sehnali klíč do uzavřené alpha verze. 

Pro hráče, kteří hře stále nerozumnění nebo o se o ni do dnes nezajímali, ji trochu představíme.

Hunt: Showdown je čistě multiplayerová hra pro jednoho až dva hráče. Nejlépe se vám samozřejmě bude hrát s kamarádem, popřípadě náhodným hráčem se stejným rankem, toho vám vybere hra. V hlavním menu si rekrutujete jednoho ze čtyř hunterů, každý disponuje trochu jinými zbraněmi, životy atd. My jsme si vybrali hned prvního a v solu jsme se vydali do denní mapy. Ta vás vyhodí na náhodném místě. Tam ihned pomocí tlačítka "E" zjistíme, kde najdeme 3 důležité spoty, které nám aktualizují mapu. Jenže, dostat se na taková místa není jen tak, cestou na nás čekají nemrtvé NPC postavy, ale i spousty dalších Hunterů (online hráčů), kteří po vás stoprocentně půjdou (za ulovení monster i hunterů jsou body navíc).

Naše dojmy z Hunt: Showdown
Naše dojmy z Hunt: Showdown
Naše dojmy z Hunt: Showdown
Naše dojmy z Hunt: Showdown

Po aktualizaci celé mapy se vám ukáže místo, kde se utkáte s bossem, v alpha verzi najdeme zatím pouze dva. Toho v solu porazíte, každopádně Vám to zabere spousty času, navíc vám určitě nebude stačit munice, které moc není. Naštěstí lze občas v nějakém baráčku najít balíček s municí nebo lékárnou. Ve dvou se to lépe táhne, a platí to i v Hunt: Showdown. Po zkolení bosse počkáte na rozptýlení zabitého monstra. To trvá v průměru asi 5 minut. Tady však ale nastává další problém, všichni hunteři na mapě to vidí a loot (bounty) z monstra se vám pokusí ukrást, je dost cenný. 

Pokud se vám podaří Bounty donést k jednomu z exitů na mapě, kde vyčkáte přibližně 20 sekund, přežili jste další den a pokračuje se dál. 

V případě, že kdykoliv a jakkoliv zemřete, může vás kamarád v kooperaci zvednout, vy se vyhealujete a pokračujete. Pokud hrajete solo, je konec, vaše postavá je mrtvá, přicházíte o vše a můžete se připravit na další rekrut nového Huntera. 

Naše dojmy z Hunt: Showdown
Naše dojmy z Hunt: Showdown
Naše dojmy z Hunt: Showdown
Naše dojmy z Hunt: Showdown
Naše dojmy z Hunt: Showdown

Naše dojmy:

Hunt: Showdown je rozhodně zajímavým titulem, který si jde svou vlastní cestou. Graficky dobré, taková vegetace je super, přesto jsme od aktualizovaného CryEnginu čekali víc. Co nás ale velmi mile potěšilo, je parádní atmosféra s prvky hororu. To samé zvukové efekty zvěře, výstřelů či Hunt módu, ty se tvůrcům nárámně povedly. Na čem se ale bude muset opravdu zapracovat je optimalizace, ta je tragická, navíc v tuto chvíli nelze upravovat ani grafické nastavení. Hráli jsme na Windows 10, Intel Core i7 7700, GTX 1060 6GB, 16 GB RAM. V průměru jsme měli 30 až 55 FPS. 

Vše je naštěstí ještě v ranné alpha verzi a vývoj hry může trvat klidně ještě několik měsíců. I tak si ale myslíme, že alpha měla přijít později. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama