"Mikrotransakce v singleplayerové hře mají smysl": Amy Hennig
i Zdroj: Spite.cz
Novinka "Mikrotransakce v singleplayerové hře mají smysl": Amy Hennig

"Mikrotransakce v singleplayerové hře mají smysl": Amy Hennig

Jakub Hergesell

Jakub Hergesell

23. 1. 2018 12:44

Bývalá kreativní ředitelka Naughty Dog a EA, Amy Hennig se rozpovídala o tom, proč téměř všechna studia přidávají mikrotransakční systémy do her. Prý mají jasný důvod.

Reklama

Mikrotransakce a loot-boxy prý mají smysl i v singleplayerových hrách, proč? Důvod je prý velmi jednoduchý a dost smysluplný. 

Hráči v posledních letech doslova volají po pořádných singleplayerových hrách, které pak ale nekupují. Vývoj her je prý až 10× dražší než dříve a většinou se klasické hry s příběhem pro jednoho hráče nevyplatí (i to byl důvod pro zrušení studia Visceral Games). 

A proto jsou tu mikrotransakce, hra, která stála i desítky miliónů dolarů se už běžným prodejem jen těžko zaplatí, natož aby vydělala milióny navíc, k čemuž vlastně byla vyrobena. Loot-boxy a mikrotransance pak alespoň něco vydělají. 

Jaký názor máte na tyto slova vy? Souhlasíte?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama