Microsoft vlastní program, který sám vytvoří remasterované textury ve hře
Že jsou remastery starších her populární a herní společnosti je vydávají stále častěji není tajemstvím. Hráči zkrátka milují staré old-schoolové hry, v moderní grafice s vylepšenými efekty a texturami ve vysokém rozlišení, většinou až ve 4K.
Že jsou remastery starších her populární a herní společnosti je vydávají stále častěji není tajemstvím. Hráči zkrátka milují staré old-schoolové hry, v moderní grafice s vylepšenými efekty a texturami ve vysokém rozlišení, většinou až ve 4K.
Vytvoření takového remasteru ale není žádná legrace. Zabere spousty času a stojí nemalé peníze. Čím větší hra, tím více práce, každou texturu ve hře totiž musejí vývojáři překreslit do vysokého rozlišení, což je v případě her starších 20 a více let opravdu náročné.
A pak je tu Microsoft, který by díky novému programu mohl v budoucnu přinášet remastery o hodně pohodlněji a rychleji, než konkurenční studia, kterým taková práce zabere i roky! Microsoft už nějakou dobu vlastní chytrý prográmek, který dokáže jednoduše "renderovat" textury v realném čase, tzn. klidně během hraní. Jaké to má výhody? Obrovské, Microsoft vydá hru ve starém provedení o velikosti pár GB s přidaným programem, který nám během hraní upravuje textury do vysokého rozlišení, podle Microsoftu je v plánu podpora až 8K! Kdy Microsoft program přidá poprvé do hry není jasné.
Na pár vylepšení se můžete podívat níže.
Před