Jak velký svět bude v Rise of the Tomb Raider?
Pamatujete ještě na několik let starý, skvělý díl Tomb Raider 2013? A ještě si pamatujete, jak velký měl svět? Nám celkem vyhovoval, i kdybychom byli radši za plně otevřený svět. Každopádně dnes, vedoucí vývoje Crystal Dynamics prozradil, jak velký svět nás čeká a co v něm na nás čeká!
Svět v Rise of the Tomb Raider prý bude 3× větší než v minulém díle z roku 2013. Lara také dostane mnohem většího otevřeného prostředí než měla, no ne že by dříve měla nějak velký rozsah. Každopádně jsme se také dozvěděli, že stále bude co dělat v promrzlých Himalájích, tedy nemusíte se bát, že po odehrání hlavního děje už nebude co dělat.
Tvůrci dále tvrdí, že ve hře nebude žádné načítání další map, vše bude plynulé, načítání nejspíše nahradí dnes již běžné cut-sceny.
Rise of the Tomb Raider vychází v Únoru 2016 (PC)