Cyberpunk 2077 refundovalo jen 30.000 lidí
Zdá se, že situace nebyla tak vážná, jak se na první pohled zdálo. Hru refundovalo jen desítky tisíc hráčů.
Určitě si všichni vzpomenete na dny, kdy vyšel dlouho očekávaný Cyberpunk 2077, PC hráči byli nadšení, zatím co konzolisté na PlayStation 4 a XBOX ONE hlásili obrovské technické problémy, bugy a šíleně nízké FPS. Odstartovaly tak "masivní" refundace především konzolistů, Sony dokonce situaci vyhrotila natolik, že hru odstranila z nabídky PlayStation Storu. Všude po internetu se Cyberpunk 2077 hatil a vypadalo to, jakoby většina konzolistů hru refundovala, - nebylo to tak.
CD Projekt RED zveřejnil nová data o prodeji Cyberpunku 2077 a nechybí ani statistika refundů u CDPR. Studio dokázalo za úvodní měsíc prodat parádních zhruba 14 milionů kopií. Jak vypadá situace nyní není jasné, odhadujeme ale něco kolem 20 milionů prodaných kopií.
Co se týče refundů, tedy lidí, kteří si nechali vrátit peníze, těch bylo přímo u CDPR pouhých 30 tisíc, zdá se, že "masivní" refundy, jak některé herní deníky psaly nebyly úplně pravdou. I tak jde ale o dost lidí a CD Projekt RED tím ztratil zhruba 47 milionů Kč. Co se týče refundů PC, PS4 a XONE o tom statistiky nemáme, každopádně se dá odhadovat minimálně 500 tisíc refundů.